Bohater filmiku na plakacie znanej akcji społecznej. Autor: użytkownik unster

Niezapomniana osiemnastka" - filmik z pewnej imprezy z okazji 18 urodzin niejakiego Krzycha. Zarejestrowane na nim zostało zachowanie ojca solenizanta, który zakończył imprezę, ponieważ według niego tradycyjne "lanie pasem" było zbyt silnie wymierzone.

Konsekwencje

Filmik szybko stał się hitem na wykopie osiągając ponad 1800 wykopów, a potem rozprzestrzenił się po całym internecie. Mimo że autor filmiku usunął go z YouTube, szybko powstały dziesiątki mirrorów. W komentarzach do znaleziska doszukać się można wielu analiz profilu psychologicznego ojca (pijak, furiat, znęca się nad rodziną), dywagacji na temat jego miejsca pracy (górnik, stoczniowiec, a może były milicjant?) oraz wyrazów współczucia z powodu posiadania takiego rodzica. Zdarzyło się kilka komentarzy w których podejrzewano że chłopak jest niepełnosprawny umysłowo, ponieważ leżał na podłodze nic nie robiąc ani nie mówiąc, a jedna z dziewczyn trzymała go za rękę i zwracała się do niego jak do dziecka.

Rozwój sprawy

Być może rozważania na temat rzekomego upośledzenia solenizanta zainspirowały użytkownika johndro do dodania po pewnym czasie znaleziska zawierającego krótki tekst w pokazywarce, w którym oświadczył że był na owej imprezie. Chłopak miał być rzekomo niepełnosprawny, a ojciec samotnie wychowującym go rodzicem. Artykuł szybko stał się popularny, a w komentarzach zaroiło się od wykopowiczów bijących się w piersi i dokonujących samokrytyki, za to iż śmiali się z owego filmiku. Po pewnym czasie johndro dodał kolejne znalezisko, w którym napisał że z owym chłopakiem nie ma nic wspólnego, a poprzedni tekst zmyślił. Mimo iż wykop ten zdobył około 120 wykopów, nie dostał sie na główną, poniważ jeszcze więcej osób go zakopało. Cała sytuacja stała się dla wielu osób kolejnym dowodem że wykopem da się bardzo łatwo manipulować.

Jak zwykle uwidocznił się też nowy rodzaj Wykop effect-u czyli poszukiwania profili, osób znajdujących się na filmie, na naszej-klasie i dodawanie tam obraźliwych komentarzy.

Refleksje

Oszustwo dokonane przez johndro stało się pretekstem do dyskusji na temat taryfy ulgowej z jaką traktowane są osoby upośledzone i niepełnosprawne. Odwołał się do niej wojtekmaj dodając znalezisko parodiujące "wyjaśnienie" johndro. Chłopak został zastąpiony hałasującą pralką z której dzień wcześniej śmiali się wykopowicze, a upośledzenie lekkim uszkodzeniem.

984
Wykop-vote.png
Wyjaśnienie dotyczące filmiku "Schranz pralka"
Dodane przez wojtekmaj
Kategoria: Rozrywka

Mem?

thumb|300px|right|Urodziny Sean Paul-a Krótko po dodaniu znaleziska, w komentarzach do innych znalezisk zaczął się pojawiać tekst "dziękuję, dobranoc". Czas pokaże czy trend ten utrzyma się i czy w ten sposób powstanie nowy wykopowy mem lub też może zjawisko obejmie cały polski internet. W komentarzach do filmiku niektórzy wieszczyli bowiem narodziny następcy słynnego "hardkora".

Już na następny dzień zaczęły pojawiać się pierwsze przeróbki filmu. Jedna z dostała się na główną.

Pewnego rodzaju wykopowym memem stało się domniemanie niepełnosprawnosci jakiejz osoby/rzeczy z której wykopowicze się smieją. Przykład: Cock.png

Znaleziska

Dawniej nie było lepiej..

1985
Wykop-vote-braz.png
A jak bardzo troskliwi są Twoi rodzice? Filmik z '18'.
Dodane przez deenel
Kategoria: Rozrywka

879
Wykop-vote.png
Wyjaśnienie dotyczące filmiku "A jak bardzo troskliwi są twoi rodzice"
Dodane przez johndro
Kategoria: Rozrywka

128
Wykop-vote.png
Wykopowicze znów wkręceni
Dodane przez johndro
Kategoria: Rozrywka

1345
Wykop-vote.png
Niezapomniana osiemnastka Seana Paula
Dodane przez PanieDajPanSpokoj
Kategoria: Kraj

606
Wykop-vote.png
Niezapomniana osiemnastka w wersji LEGO
Dodane przez Crea
Kategoria: Kraj

573
Wykop-vote.png
Niezapomniana 18 - manuskrypt
Dodane przez Lexington7
Kategoria: Rozrywka

Zobacz też